czwartek, 6 października 2016

Być piękną i modną na salsie

Dziś znów trochę o modzie. Wiadomo, że każda dziewczyna, która tańczy to gdy idzie na imprezę to się też ładnie chce zaprezentować. Bardzo ważne jest by strój kobiecy był ciekawy, lekko ponętny ale ładny. Nie ma być to strój wyzywający i ubiór rodem z dyskoteki. Moda na imprezach dyskotekowych jest zupełnie inna. Pamiętajcie dziewczyny, że w pierwszej kolejności liczą się nasze nogi, na których powinny zawitać wygodne i ładne buty taneczne. To właśnie nóżkami najwięcej pracujemy i chcemy zachować je w dobrej formie aż po ranek. W drugiej kolejności bierzemy pod uwagę zwiewne sukienki, do których dopasowujemy rajstopy i odpowiednie majtki. Zdarza się, że podczas imprez, gdy sukienka czy spódniczka bardzo wiruje widać o wiele więcej. Jeżeli lubimy co jakiś czas pokusić tyłeczkiem - dobrze. Natomiast te, które chcą się czuć bezpiecznie niech kupią specjalne bokserki taneczne, które ochronią tyłek i bez obaw będziecie mogły w takich kręcących się spódniczkach paradować i kręcić na parkiecie. Modne i fajne rzeczy można kupić śmiało przez internet i to może być teraz bardzo dobrym wyjściem. Ja na przykład nie przepadam chodzić po galeriach handlowych gdy na oknem jest szaro i pada deszcz. Preferuję zakupy w domowym zaciszu w winem w ręku. Wtedy przychodzą mi najlepsze pomysły zakupowe. Jest wiele miejsc gdzie można kupić fajne i modne rzeczy ja mam kilka swoich ulubionych sklepików, których nazw Wam nie zdradzę. Mogę wspomnieć tylko, że piękną biżuterię i kolczyki można kupić na jakamodna.pl - nie obawiam się tutaj, że jakaś koleżanka przyjdzie w tych samych kolczykach. Po prostu chcę uniknąć tych samych sukienek :) Buty przez internet kupuje mi się o wiele trudniej dlatego tutaj najczęściej wybieram sprawdzone marki - których rozmiarówkę znam lub zamawiam buty taneczne podając rozmiar mojej nóżki - przez obrysowanie jej. Wtedy mam prawie 100% szansę, że buty, które zamówię będą takie jak moja nóżka chciała. A jakie Wy macie pomysły na salsowe imprezy ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz